2012. április 30., hétfő

Oakhurst - 25-26 április

Két napot pihentünk, mert elég volt az autózásból. Eddig 2500 km tettünk meg, én már nehezen ültem autóba. Szerencsére esett mindkét nap, így nem is volt mit bánni nagyon. Csütörtökön elintulunk, hogy megnézzük a Glacier pointot a Yosemite-ben, ugyan az utat már megtisztították a kéntől, de ismét lezárták havazás miatt. Hát sebaj, eddig is volt miért visszajönni :)
Aludtam, boltokban nézelődtünk, kávéztunk, amerikai reggeliztünk. Itt vannak amúgy rendes élelmiszer boltok, nem úgy mint San Franciscoban. Talán itt esznek normális kaját is az emberek.  Normálisat?! - hát őszintén az én gyomromat  eléggé kikészítette ez a sok cukros, félkész kaja. Pedig a boltokban rengeteg a friss zöldség és gyümölcs, az éttermekben mégis az az érzésem volt, hogy minden porból van. Mókás, hogy az áruházakban a zöldségeket bizonyos időközönként vízzel lespriccelik, de előtte dörgés/villámlás hang figyelmeztet, hogy állj arrébb a pulttól ha nem akarsz elázni :)

Két nap nyugi igazán kellemes volt, mintha nyaralnánk. :) Tényleg jól esett, kicsit elteltem a sok újdonsággal és látnivalóval, le kellett ülepíteni.

Nincsenek megjegyzések: